2018/09/01

找不到 5G Wi-Fi 網絡

現在很多雙頻路由器都支援 2.4G 及5G 頻段,簡單來說,2.4G 穿牆能力強但速度較慢,5G 速度快、干擾少但穿牆能力較差,各有優點。 

記得有次在朋友家使用 MacBook Pro 上網時,因為見到有 2.4G 及 5G 頻段選擇,自然選擇了較快的 5G 頻段,朋友即時向我投訴,埋怨他的 MacBook Air 一直不能偵測自己的 5G 頻段,只能以較慢的 2.4G 頻段連接。

究竟是那裡出現問題呢?

嘗試登入這台 ASUS 無線路由器的設定畫面,在無線 5G 頻段下, 可以見到有 9 個頻道 (Channel) 可供選擇。 

原來不同型號的 Mac 電腦,可支援的無線頻道都有分別,打開「應用程式>工具程式>系統資料>網絡>Wi-Fi」, 可以見到支援的頻道。 

我的 MacBook Pro 支援的頻道多達 38 個。

相反,MacBook Air 支援的頻道只有 32 個,頻道 149 及以後的都不支援。 

該朋友因爲把無線頻道設定為 149 至 165 之間,所以他的 MacBook Air 就不能偵測到這個 5G 頻段了,只需重新選擇一個相容的頻道,就可以解決這問題。

3 則留言:

Victor C. 說...

呢個幾informative, 一啲平時都無留意到既細節, 謝謝 ~

Johnny Chan 說...

謝謝支持

匿名 說...

Sorry, 雖然facebook度寫咗,但覺得响呢度留低返個comment會好啲:
其實係個wifi card錯咗region,圖中見到有問題嘅mba個region set咗DE, 即係德國。而德國嘅regulation係限制咗5GHz channels只係去到140
至於邊個set咗個region去DE,就要睇返個router設定...
想知詳情可以去了解吓802.11d standard