2009/09/28

價值 HK$140 的膠片


有時 Apple 總會有一些莫名其妙的收費,尤其是涉及維修方面的收費。

圖中所見,這是一片 iPhone 3GS 的「SIM 槽」,就是托著 SIM 咭那一片塑膠片。新的 iPhone 3G 及 3GS 都會在槽邊刻上對應的 iPhone 機身編號。大家千萬別輕視這片薄薄的膠片。

最近替朋友拿一部「電力消耗速度太快」的 iPhone 3GS 到維修中心修理。因為跟機那張 SIM 槽跟其它 iPhone 3GS 早前掉轉了,職員發覺 SIM 槽的編號跟 iPhone 的編號有所不同,所以謝絕維修!

你可能也會覺得莫名其妙,因為損壞的明顯不是 SIM 槽,而配上另一張 SIM 槽也明顯不會導致「電力消耗速度太快」,要維修的部份跟 SIM 槽可說沒有任何關係。但維修中心職員就是堅持「SIM 槽是 iPhone 不可分割的一部份」,一定要有對應的 SIM 槽才替客戶免費維修。

若你的 SIM 槽意外丟了、不見了、跟朋友的掉換了,甚至「SIM 槽上的編號給刮花了引致不能清楚閱讀」,你都不能享用免費維修。那怎麼辦?仁慈的 Apple 給了你一個選擇,你只要付出 HK$140,就可以得到另一張符合規格的 SIM 槽,然後就可以繼續免費享用 Apple 完善的售後服務了。

幸好是 HK$140 而不是 US$140。但,你有 SAY 嗎?

11 則留言:

Ricco 說...

屈錢...

不曉得美國有沒有人投訴這些收費?

Edgar 說...

美國比較好 我的iPhone 3G 好快無電一去Apple Store 話比佢聽 就即是換 Check到唔check 我的iMac放咗二張空白DVD入去 佢到整無收錢 仲比番個二張空白DVD比我

Kansir 說...

SIM卡槽原來刻上對應的 iPhone 機身編號?你吾講都吾知。但卡槽和壞機有甚麼關係?應該問問消委會咁樣有冇問題。

「SIM 槽是 iPhone 不可分割的一部份」???這句真係能人噴飯!咁都講得出口!!!

Johnny Chan 說...

「SIM 槽是 iPhone 不可分割的一部份」是我自己杜撰的句語,但職員的意思大致上也是這樣了。

匿名 說...

香港的服務質素真有待改善

Tim

v 說...

thanks for ur info.

其實...唔係好明無啦啦點解會唔見0左個sim card糟...

匿名 說...

但其實在法律意義上來講

職員無講錯,是屬於其中一部分

如果有唔同,真是可以拒絕維修

不過未免太唔人性化

但維修條例中,mac又可以換ram同hdd

Unknown 說...

我今日買左個macbook火牛都六舊水,佢D accessory真係好貴!

Ricco 說...

我都係響Yahoo Auctions度搵人哋放嘅MacBook火牛,街賣好貴好貴...

匿名 說...

我拎去整時... 先知自己個 sim tray 同老婆個部掉轉左... 個 tray 係有 imei no..

但我只係俾$100... 加左價?

ミスターみなこ 說...

眾所周知香港各大中小企的CS水平,一直是處於和香港政府民望看齊的程度,而消委會也只是一「無牙老虎」而已,什麼反壟斷法,最高工時,最低…………,更天真地以為用劉華便可改變文化,真的有點兒 too simple,sometimes native!