2006/01/08

憶蓮駕到

我是一個憶蓮迷,看憶蓮演唱會是一個習慣。不熟悉我的朋友會問我看了沒有,熟悉我的朋友會問我看了多少場。去年的夜色無邊演唱會,我看了四場。

演 唱會 CD 出爐了,當然第一時間跑去公司附近的信和購買 ($74)。封套所用相片是我當晚最喜愛的造型,但會不會太單調了一些呢?希望第二版時有改善啦。憶蓮近來 (?) 的唱片封面都不太合我心意。但說到底,只要是憶蓮的唱片,即使是無唱片封套,我們都會乖乖的自掏腰包。很有點像 Apple,任何東西只要印上這個被咬了一口的蘋果圖案,即使是爛銅爛鐵,也會有人甘心去買。

封底看見一堆令人費解的圖案,起初也擔心 Mactivity 的 Mac min 能否順利閱讀,最後都吉人天相,能順利地轉到 iTunes 及 iPod 內。相信在未來一星期,Mactivity 都會充滿著憶蓮的歌聲。為何他會離開你......誰叫你没火花點起......

3 則留言:

匿名 說...

你好啊﹗我是一個準Mac用家所以宜家成日上網找料,今日有幸來到你個網重發現你係麥客又係蓮迷(我都算係半個蓮迷就快做麥客)。好開心見到Mactivity真係會好幫到新手例如體驗時段或培訓課程.
當然重有網上貼士都好幫到手
我應該在買機前會租用試試.加油!!

Johnny Chan 說...

多謝支持,買機前不防先上來玩下及傾下。點解叫自己做半個蓮迷?有無睇演唱會呀?Mactivity 有好多憶蓮 CD 架。

匿名 說...

一定會啊
我公司個都有部powermacG5我有時都走去用下
但我想買的是iBook,
所以都會去Mactivity試下

另外因為我朋友才是蓮迷(買齊碟那種)
所以我就不用買碟
但係我一直都喜歡她的歌,第一隻買的碟是野花
夜色無邊同港樂我都各看過兩場
所以算是半個吧