2009/11/05

Magic Mouse 試玩


相信不少朋友已玩過新的 Magic Mouse

對我來說,一隻 Mouse,只要有「左 Click 右 Click 加個轆」就很足夠了,現在左 Click 右 Click 不變,但轆卻變了一塊 Touch Pad。

以往在 MacBook Pro 上,我也很少用 Multi Touch 那些花巧的「手勢」。在手提電腦的 Touch Pad 上玩「手勢」已不容易,在輕盈的 Magic Mouse 上玩「手勢」則更難,因為我要先用 2 隻手指將 Magic Mouse 位置固定,再用另外 2 隻手指玩「手勢」。其實我很懷疑,長期使用這些「手勢」,會更容易產生職業病。
提醒一下心急的用家,Magic Mouse 要求是 Mac OS X 10.5.8 Leopard 或以上。若你仍是使用 Mac OS X 10.4 Tiger 的話,先要將系統升級。

另外,要在「系統偏好設定」內偵測到 Magic Mouse,你先要將 Magic Mouse 跟 Mac 做藍牙配對,再利用「軟體更新」下載 Wireless Mouse Software Update。你也可在這裡下載 10.5 LeopardSnow Leopard 10.6 適用的更新檔案。

至於我,日常仍是用 Logitech 無限晶貂 LX5,平、靚、正!

6 則留言:

Unknown 說...

今次隻 MM 好過上一代隻 MM 好多,scrolling 好好用, 你應該試試。

匿名 說...

Sounds like Johnny兄係一位old school person =P
Actually I think using normal mouse too much 都會有職業病架啦。^^

匿名 說...

我諗multi touch應該唔使再用兩隻手指固定隻mouse, 因為隻mouse係唔會走.

匿名 說...

其實隻Magic Mouse唔算太輕盈, 因為起碼有兩粒AA電的重量。我用緊, 在Magic Mouse上玩「手勢」唔需要先用 2 隻手指將 Magic Mouse 位置固定, 輕輕o係上面掃一掃已經OK!

匿名 說...

其實最好連mouse也不要,只用touch screen,可能對手更健康呢。不過好像AppleStore內也沒有touch screen選擇?

匿名 說...

只用 touch screen 恐怕只會增加職業病的可能吧。
我個人比較相信以下的方法較為可取﹕
http://www.engadget.com/2009/10/15/10-gui-interface-looks-to-redefine-the-touch-enabled-desktop/