2009/03/30

Photo Booth 自拍小貼士

擁有 iSight 的朋友,有沒有使用過 Mac 隨機軟件 Photo Booth 玩自拍相片或影片?

記得 Steve Jobs 在一次示範中,曾很自豪的表示 Photo Booth 能利用整個會發光的 LCD 來當作巨型閃光燈,讓你拍出更漂亮的照片,但偏偏有朋友不喜歡這個設計。

今日有朋友向我查詢,如何可以關閉 Photo Booth 的閃光燈功能。其實方法也不複雜:

拍照時按著 Option 不放:暫時關閉閃光燈
拍照時按著 Shift 不放:暫時關閉倒數時計

你也可以同時按著 OptionShift 不放手,同時關閉閃光燈及倒數時計功能。

P.S. 希望很快可以再看到 Steve Jobs 的精彩 Keynote。

2 則留言:

Unknown 說...

你唔講我真係唔知wor...

想問下大家有冇BOOKMARKS 問題?

BOOKMARKS 係咪有數量限制?
仲有, 點知點解網址個格唔會留底你以前上過既網.... 我全部都唔見哂...:(

Unknown 說...

應該是shift閃光燈
option倒數