2011/09/13

為你喉舌(廣東話)

今天上網的時候,覺得眼睛有點倦,不想專注電腦屏幕,想起 OS X Lion 包括了「朗讀廣東話」的 VoiceOver 功能,就試一試她的廣東話發音是否可行。

首先到「系統偏好設定>語音>文字到語音」,在系統聲音按下 Alex,看看還有甚麼。


點選「中文(香港)」,發音的小姐名叫 Sin-Ji。究竟芳名是「仙子」還是「先知」?


下載全套廣東話要 320MB。


下載中,很期待。


點選任何一段文字,按右鍵,選擇「語音>開始朗讀」。


你覺得 Sin-Ji 的廣東話說得怎麼樣?

早在二十多年前,我在 Apple II 玩的第一個語音發聲軟件就叫做「為你喉舌」。在寫這篇網誌時,很自然的又想起它。你猜那時我最想電腦朗讀甚麼?

3 則留言:

匿名 說...

嗰時喺高登有間專賣 Apple II 用的 Mockingboard (Apple II 用的音效咭) 嘅鋪頭,成日都用呢幾個廣東五大粗口字所組成嘅詞語嚟示範佢哋張咭嘅卓越語音能力㗎,次次行過聽到都唵住嘴笑㗎 :-P

Johnny Chan 說...

Mocking Board......又一個老人家 :D

匿名 說...

似乎係Lion嘅setting有少許不同... 我highlight左d字後right click mouse但無「語音」嘅選項...