2009/04/20

Boot Camp 時差問題

Boot Camp 推出了兩年多了,我也替客人及朋友安裝過數不清次數的 Boot Camp,真想不到原來我一直沒有寫過關於 Boot Camp 時間差誤的解決方法。

因為 Mac OS X 跟 Windows XP 檢查系統時間的不同方式,導致很多時系統時間都會有「相差八小時」的情況出現。在最早期,我會建議朋友在兩個平台上設定「自動上網核對時間」,只要有互聯網,就可以得到準確的時間;後來聽說新版本的 Boot Camp 已修正了這個瑕玼,我也沒有再深入研究。

最近有不少上來 Mactivity 安裝 Boot Camp 的朋友,都不約而同地向我打聽這個惱人的八小時時差問題。不論你的 Boot Camp 是否已解決了這個毛病,有興趣的朋友也可以參照以下方法,在 Windows 內修改一些系統參數,試試有沒有改善。

先進入 Windows,在「控制台」>「日期和時間」內,確定已關閉掉「自動與網際網路時間伺服器同步化」


按「開始」>「執行」,輸入「regedit


在「我的電腦」下,點選
HKEY_LOCAL_MACHINE
\SYSTEM
\CurrentControlSet
\Control
\TimeZoneInformation


按「編輯」>「新增」>「DWORD 值」


將新增的 DWORD 值改名為「RealTimeIsUniversal」(注意大小寫)


雙按這個新增的「RealTimeIsUniversal」,將數值資料改為「1」,並確定底數是「十六進位」


當你從新開機,再在兩個系統之間穿梳時,就不會有這個時差問題了。

15 則留言:

Unknown 說...

Thank you so much!

kansir 說...

這是Windows的問題,還是boot camp的問題?

Unknown 說...

沒記錯的話這是osx和windows取system clock時的不同, osx把system clock當時當前時區, windows是當成是utc+0...

希望我沒記錯

Johnny Chan 說...

真嗣是對的。Mac OS X(好似包括其它 Unix/Linux)是讀取 Universal 時間,Windows 是讀取 Local 時間。所以在 Windows 作出修改,強制它讀取 Universal 時間就解決了。也說不上是誰的「過錯」。

Unknown 說...

但是不是有一個patch 去解決呢個問題 的 ?
有冇人可以話我知邊度有得Download ?

Thanks

匿名 說...

Johnny,我裝唔到Boot Camp 2.1 更新,請問你有冇遇過這個問題?

匿名 說...

如果裝vista, 同xp設定方法一樣嗎?

Johnny Chan 說...

BootCamp 2.1 我成日都裝喎,又未試過有事。至於 Vista 係咪同一個做法,Vista 咁難用,我點識喎。:)

Unknown 說...

Thanks very much, especially for newbie like me !!

匿名 說...

都係唔得喎........

Johnny Chan 說...

我又未試過唔得喎,之前有部 Acer Aspire One 同樣係行 2 個系統,雖然唔係 Boot Camp,都一樣係咁樣搞掂左。

Ar+hur 說...

我試左呢個方法都係唔得呀

蒲櫻 說...

想問下點解我係mac果邊刪左個bootcamp window之後,再按分hard disk想再裝window時,佢係mac果邊彈左個error出黎,話我個harddisc格式唔俾我裝,但我本身有裝window同裝到用,只係之後想分多d位時,佢就唔俾我再裝?

蒲櫻 說...

想問一下為何bootcamp原本能裝window,將個window整合左(即刪左),再想用bootcamp分多個出黎時佢顯示我個mac的harddisc格式唔支援bootcamp裝window?

Johnny Chan 說...

蒲櫻:有好多可能性,有需要可帶機上來 Mactivity 檢查。