2009/01/27

在 iTunes 買中文歌曲

大家都知,香港至今沒有售賣歌曲的 iTunes Store,但由於 iPhone 及 iPod Touch 的需要,香港卻出現了一個只賣 iPhone 及 iPod Touch 程式的 App Store。

香港居民要在 iTunes Store 購買歌曲,一般要透過其它國家的 iTunes Store,例如買一張美國或日本的 iTunes Gift Card,再到美國或日本的 iTunes Store 註冊一個當地戶口,才能購買有關歌曲。

由於聽眾口味的差異,過往在美國的 iTunes Store 只可以買到少量的中文歌曲,而且歌手及歌曲資料等都是漢語拼音,對香港人來說頗有隔膜。


不過最近在美國的 iTunes Store 卻開始出現以正體中文來標示的唱片,感覺頓時變得親切很多。


在日本 iTunes Store 也可看到正體中文及日文並存的歌曲資料。


若你也有興趣在 iTunes Store 購買歌曲,首先要委託住在外地的親友購買這些 iTunes Gift Card。為方便沒有親友在外地的朋友,Mactivity 也有少量美國及日本的 iTunes Gift Card 以現貨發售,歡迎查詢。

跑到街上,花 HK$100 買一隻 CD 回家,不能即時享受,卻必需先放入 Mac/PC 轉成 MP3 格式(千萬不要碰到那些有保護技術的 CD!),還要人手找尋唱片封面貼上去,再將歌曲放入 iPod。無論 CD 外觀設計有多華麗,我多數也會將它放在櫃桶內不再理會,因為我只會用 iTunes 或 iPod 聽音樂。最近就有一位客人,在大掃除時,將家中的一箱 CD 送了給我。恐怕幾年後我也要狠心地將自己的數百張 CD 丟掉或轉送朋友。

唱片市道低迷,不是我不想買音樂,而是不想買 CD。究竟我們何時才可以安坐家中,透過 iTunes Store 合法下載,並即時享受音樂呢?

5 則留言:

匿名 說...

有時真係唔知係香港既唱片公司唔肯,定係apple 唔想搞好香港itunes store

Johnny Chan 說...

我估係唱片公司問題啦,Apple 只係做中間人,無本生利,點解唔做?

男人 說...

我都好想可以係iTunea到買歌..
有時有d歌only鐘意一首兩首
但係就要你買成隻...

匿名 說...

讚成「男人」兄的意見。希望apple快D有完整的hong kong itunes store

mobile23 說...

之前都有響iTunes Music Store買過衛蘭同衛詩嘅歌, 抵過響外國D中國人CD鋪同YesAxxa響買好多. 但係最近D新碟就再冇響iTunes Store到出現..... 本來早排古巨基出新碟都想響iTunes Store買, 點知又係早過幾隻碟先有, 新就冇. 有時有D響外國住嘅朋友都想支持正版, 但係D香港唱片公司連放上去都唔肯, 搞到有D人多個藉口BT >.<