2008/12/01

1902


因租約關係,Mactivity 又要搬公司了,這次是搬上同一座大廈的 19 樓 1902 室

由於不想影響日常業務,只好利用「工餘時間」來進行這個工程,即是星期六晚上跟星期日的合共一日半時間。

靠著多位熱心朋友的幫忙,竟然奇蹟地「大致上」完作了這個看似不可能的任務。不過大廈管理處整理大堂「水牌」需時,大家請記得上來 1902 室。

繼續還要完成餘下的手尾......

8 則留言:

匿名 說...

恭喜mactivity"擴遷之喜"~ XD
祝大展鴻圖~

Simon LUI 說...

繼續生意興隆啊!! =D

Simon

Vincent x 蟹蟹 x  說...

有沒大到先

五樣. WuYang. 說...

恭喜新氣象 :)

匿名 說...

我想帶部mac上黎裝windows,順便學下安裝後要注意既野。想問下Johnny Mactivity 有冇 windows (vista/xp) 賣?有得賣既話要幾錢呢?洗唔洗買左碟先上黎?

Johnny Chan 說...

多謝樓上咁多位支持,公司最近可以用一個字來形容,就是黑澤明的名作:亂!

玉:我們也有 Windows XP 賣的,你只要帶 MacBook 上來便可。

匿名 說...

多謝你的回覆。
我的電腦仍在維修中心,維好後便會帶過來了。

市場維京人 說...

仲未參觀過你間舖,得閒要去睇睇先。
恭喜恭喜!