2008/06/16

舞台射燈效果


今日有位朋友上來 Mactivity,想替新買的 MacBook Pro 安裝 Windows

當我跟這位朋友商量好要用 Parallels Desktop 或是 Boot Camp 來安裝 Windows,並準備好一切所需軟件後,打開 MacBook Pro 一看,發現一個從未見過的奇景:「舞台射燈效果」。當我再將桌面換成一張淺色的圖案時,效果更是明顯。

向客人查詢,原來他買機時也有留意到這個情形,但不知這算不算是「正常」,所以沒有再追究下去。天啊!我簡直不相信現在還有這樣好的客人!當大家買機仍為一兩點光點死點糾纒時,有朋友竟然可以接受如此嚴重的瑕玼。

因為他是在網上購買這部 MacBook Pro 的,而且是一日前才剛剛送到,我便建議他先打電話給 Apple 方面,說明不能接受這部 MacBook Pro 的「低劣質素」,並要求 Apple 盡快安排更換。

希望這位「易話為」的客人能盡快換到一部較為正常的 MacBook Pro,最緊要記著再度光顧 Mactivity,我等著你回來......

13 則留言:

魏志豪 說...

我會聯想起港鐵月台的廣告燈箱。

匿名 說...

個問題都真係好顯眼啊!

匿名 說...

我以為你介紹新款 Wallpaper.

mobile23 說...

要解決依個問題可以試吓reset PRAM, 有部份MBP都因為update左firmware中左招....

Resetting PRAM and NVRAM
1. Shut down the computer.
2. Locate the following keys on the keyboard: Command, Option, P, and R. You will need to hold these keys down simultaneously in step 4.
3. Turn on the computer.
4. Press and hold the Command-Option-P-R keys. You must press this key combination before the gray screen appears.
5. Hold the keys down until the computer restarts and you hear the startup sound for the second time.
6. Release the keys.

匿名 說...

唔係次次開機都出現的,Apple 已知道,但沒有正視和主動解決。

felix 說...

我都試過做做下野出呢個效果喎...不過reboot左無野就算數了,我仲以為自己按錯咩制添...

bachlau 說...

http://www.macrumors.com/2008/06/17/15-macbook-pro-vertical-striping-issue/

匿名 說...

令我想起看舞台劇及大戲開幕前後.......

匿名 說...

我以為是一類似spotlight screensaver的東西,原來是螢幕的問題。

apple在螢幕上的問題都不少呢,又被告貨不對,又話有色塊,依家仲有backlight問題。

Johnny Chan 說...

無論係咪有其它方法可以改善,「新機」出現呢個情況梗係老虎蟹都要換。係咪?
所以我同每一個人都咁講,諗住用部機多過一年,就必定要買 AppleCare。

calvincho 說...

第一眼望落去,我仲以為有o的咩軟件咁犀利,可以控制背光燈,可以做到咁型o既效果,點知原來係瑕疵品,咁就好唔型lu......
不過話時話,好多人都話Apple出o既o野,品質越o黎越差,睇o黎唔係無道理喎~

Vincent x 蟹蟹 x  說...

D QC 流左就真

Unknown 說...

今天試到了