2011/02/21

全屏幕 Quick Look

Apple 在 Mac OS X 10.5 Leopard 開始,加入了一個十分方便的功能:Quick Look(快速查看)。

官方簡介是:「只是在 Finder 選取檔案再按空白鍵,然後,精緻的半透明視窗就會顯示,即時展示檔案內容。在你急需要找到某些特定內容的檔案時卻又沒有時間慢慢打開檢查時特別好用。」

Quick Look 十分方便好用,是我最經常用的功能之一。只要輕輕一按 Space Bar,包括圖片、文字檔案、PDF 文件、電影、Keynote 簡報、Mail 附件、Microsoft Word 與 Excel 檔案,都能即時顯示,不需浪費時間打開有關程式。


每次點選一個檔案,按「Space Bar」,就會出現文件的內容。再按一下全屏幕圖示,就能用「全屏幕」檢視,看得更仔細。

如果你想每次都用「全屏幕 Quick Look」的話,只要按下「Option + Space Bar」,就會自動啟用「全屏幕」功能來檢視,不用每次都人手按那個全屏幕圖示。

11 則留言:

Samuel Yuen 說...

Johnny你好,我想問下Macbook和11.6吋的Macbook Air 有甚麼分別?因為他們是同價的

Brian 說...

又上咗一堂。^^

Macbook air 同Macbook定位好唔同。
要實用,就Macbook, 要型D, 就MBA.
無論速度,功能上,MB都比MBA好,
但厚度,外表上,MBA就會比MB好。

Johnny Chan 說...

Samuel,真係好難三言兩語作比較,MBA 有快過 MB 的地方(因為用了 SSD),但 MB 整體上又應該比 MBA 快,好視乎你要部機做乜野。有機會我試下寫一篇比較。

Samuel Yuen 說...

即是說MacBook和Macbook Air的分別是CPU,而Display Card是相同?

(本人是Apple Developer,想買MacBook作寫App用.還有,我想問下BootCamp和VMware,Parallels有甚麼速度上的分別?)

Samuel Yuen Age:13 說...

(補加)Thank You Brian,Thank You Johnny Chan.

我安裝Windows 7,是打機(Need For Speed,GTA IV......)

Brian 說...

Monitor 大小都有分別,
另外,MBA好似無得自己換ram, but MB可以。
HD大細,有無DVD drive, 重量都有分別。

For me, 我鍾意大mon, 同埋at least 要有個DVD drive~
要打機的話,我估MB會好啲,但係display card 同CPU其實都唔係好夠啲新game用。

Samuel Yuen Age:13 說...

Brian:
本人唔介意無得換Ram,Hard Disc可以用外置的,DVD也是,只要寫到App和打到game就OK...

P.S:希望大家可以Send D寫APP的idea去cx2583@yahoo.com.hk,Thank You!

Brian 說...

要打到機,就唔洗諗MBA lu~
MB is your choice~ or MBP~ ^^

你寫開咩類型嘅apps?? ^^

Samuel.Y I am 13... 說...

Brian:
新人...
寫game....
買Macbook(Air)再講...,,,
我認為Macbook air 11.6" 好D,因為它已經夠我用,而且我見到YouTube度有人用Macbook Air 玩GTA IV.

Samuel Yuen 說...

Johnny:
你曾在最應該花的 HK$780一文提到要把Macbook 和 Macbook Air 比一比,希望你快些比較一下!

Unknown 說...

good..............