2010/06/17

MacBook vs MacBook Pro 13"

MacBook ProMacBook 分別在今年四月及五月進行了更新,很多想買入門機種的朋友都會問:它們的價格只是相差 $1,500,究竟分別在那裡?應該買 MacBook Pro 13" 入門版還是 MacBook 呢?

先看一看以下這個圖表:

表面的分別:
MacBook Pro 使用銀色的鋁合金,MacBook 則使用白色的聚碳酸酯(塑膠?);MacBook Pro 比 MacBook 輕一點、體積也小一點,但只是相差一點點。應如可選擇?我認識不少朋友仍抱著「Apple 電腦應該是純白色」的想法,尤其是女孩子,但同樣也有不少朋友覺得銀色鋁合金比較 Cool 及有型。看來這是純主觀意願了。

內裡的分別:
處理器能力、繪圖功能、電池操作時間、硬碟大小、Multi-Touch TrackPad 等幾乎是一樣。記憶體方面,MacBook 隨機是 2GB,MacBook Pro 隨機已是 4GB(最大更可加至 8GB);MacBook Pro 有 FireWire 800、內置 SD 卡插槽,也有背光鍵盤及支援 Apple Remote 控制器,這些都是 MacBook 欠缺的,有用與否當然要視乎你是否用得著。

我的建議:
如果你只是一名普通用家,對外觀沒有特別偏好,不知甚麼是 FireWire 800,只用來上網或簡單文書等應用,而短期內也不打算把 MacBook 作任何升級,那麼只售 $7,588 的 MacBook 確是十分合適的入門機;但如果你需要同時處理多個程式,包括使用 Parallels Desktop 等大食軟件,買機時已打算花 $780 把 MacBook 的 2GB 升級到 4GB 的話,我會建議你選擇隨機已是 4GB 記憶體的 MacBook Pro,因為兩者在記憶體升級後的差價只是 $720。以 $720 的價錢購買 FireWire 800、SD 咭插槽、背光鍵盤及 Apple Remote 控制器的支援,我覺得十分值得,尤其是背光鍵盤,在晚間或黑暗環境工作時更加有用。



MacBook Pro B 006 300x250

14 則留言:

chan shek lun 說...

分析得很好

Unknown 說...

Nice one but I have never turn on my keyboard back light at all..... ahhahhaha

Tcmh 的 Blog 說...

That's why i choose macbook pro 13"

匿名 說...

背光鍵盤是一大考慮

Kelvin 說...

我反而係13"MBP同15"MBP決定唔到
相差$4700,加埋hi-res$5400
差價好大 夠買iPad/iPhone 4
所以好難決擇

工作上無需要用i5+330M
不過有玩相機 會用photoshop/lightroom
亦會得閒打下機

短時間都唔會買新機(而加個部VAIO用左5年)
唔係慢到頂唔順都唔會換

應該買13"定15"
電腦野更新得好快 唔知應唔應該用多5千蚊
可唔可以比D意見?
先行謝過!

匿名 說...

ai~ now my aluminium macbook 13'' seems sucks ><

johnny, what about compare the aluminium macbook 13'' & the white macbook now? =P

Johnny Chan 說...

Kelvin,最大因素應該係 LCD Size & Resolution。如果 13" 1280x800 夠用的話,就選 13" MBP 吧,九千元。又細又輕,電池又有 10 個鐘。

WT416 說...

甘如果新版Mac mini呢?處理器能力、繪圖功能等,都好似同MacBook Pro 13"差不多,而且又可以加至8GB Ram,除左唔可以拎出街之外,Mac mini只需5千幾,好似真係好抵....

匿名 說...

外國不是有測試說MB其實也可以支援8GB RAM的嗎?

匿名 說...

Thanks , very useful reference information to me

匿名 說...

Mac book pro 13 只得OS 其他!請問軟件是否都要一件買呀?看Macbook似已有齊呀?

chau 說...

請問i7 15'係咪真係會過熱 好易壞?

Johnny Chan 說...

現在所有 Mac 跟機的軟件都是一樣的吧?至於 i5 熱唔熱,易唔易壞,我只可以話而家所有 MBP 都熱(幾時聽到有人話 MBP 涼?),所有 MBP 都易壞(所以要買 AppleCare)。

macfan 說...

很好的文章