2006/07/28

實在很醜

最近看電腦新聞,得悉部份電腦公司已推出了以 Intel Core 2 Duo 為核心的電腦。報導當然會說這些電腦的速度十分快,並強烈鼓勵你升級。(否則電腦公司怎可以貨如輪轉?傳媒又怎會有材料寫稿?)

心想 Apple 也是時候為今年年初推出的 iMac 及 MacBook Pro 升級吧?傳說中取代 PowerMac G5 的 Mac Pro 又幾時出呢?要等到 8 月 7 日的 WWDC06 才宣佈會否遲了點呢?反正 Apple 也必定會使用 Intel Core 2 Duo,不知有沒有 Mac 友會打算早點買部 Dell 玩玩呢?

到訪 Mactivity 的朋友,很多時都會問我一個問題:「為甚麼愛用 Mac?」

看完這部最新推出的 Dell XPS 電腦玉照後(左),再比較一下幾年前設計的 PowerMac G5(右),我知道我為甚麼愛用 Mac 了。

因為 Dell 實在很醜!

4 則留言:

Horace Chong 說...

機廂醜唔係最大既問題, 最大問題係個OS介面醜, OS用用下會 non-responding ...

最近想買部 desktop, 有諗過用 pc ... 因為出左 lightroom 嘛 ... 淨係用 adobe 既野都夠 ... 但係諗下壞左要 side 時間整 ... 算 ... 我都係唔用 d 咁快既電腦啦 ...

Johnny Chan 說...

Microsoft Windows 都好努力咁追 Mac OS X 架喇。不如等睇下個版本 Boot Camp 究竟會點樣將 Windows 溶合在 Mac OS X 入面。

林檎妹子 說...

這下妹子也懂了,難怪妹子那麼愛蘋果啦!大概那個將 PowerMac G3 打開的廣告,妹子會畢生難忘!

匿名 說...

可惜, 呢一兩年D Mac機成日出問題, 硬件方面, 就算個OS比Windows穏定/華麗都冇用!