2009/05/20

Windows 7 試用



最近有不少在 Mactivity 購買 Parallels Desktop 的客人,向我查詢安裝 Windows 7 的可行性。

多得友人 Herman 幫忙取得 Windows 7 測試版(早前一直未能成功下載),今日終於可在我的 MacBook Pro 上,使用 Parallels Desktop 4.0 (Build 3844),來測試最新版本的 Windows 7 (Build 7100)。

結果在 Parallels Desktop 下安裝 Windows 7 沒大困難,一直也沒有出現各類稀奇古怪的錯誤訊息,過程十分順利,而 Parallels 也提供了新版本的 Parallels Tools 供使用,大家可放心安裝。

有興趣的朋友可參考以下的數據,測試的電腦是配備 2GB 記憶體的 MacBook Pro 2.2GHz。看來 3D 圖像仍是最弱一項。

8 則留言:

匿名 說...

點解你唔用Boot camp裝?可以試真d,費事成日俾人話d Mac友係盲目咁支持,我岩岩都係我部MacBook Pro到裝完,好奇怪既係明明Windows 7用NT6.1都用唔到Boot camp d driver,Microsoft又話係Vista到用度既野係Windows 7都一定用到。 = =

匿名 說...

Bootcamp裝到?我用win 7 rc装,係bootcamp出左1同2既選擇(好像是選dvd drive)但禁所有制都無反應,跟住就放棄左了
我的是白macbook

Johnny Chan 說...

我在一部最早期的 MacBook Core Duo 1.83 White 也成功安裝這個 Windows 7,但行 Performance Test 卻失敗,有機會再補圖。

Wyler 說...

Johnny,謝謝你時常帶給我們很寶貴的資訊。其實我有另一問題想問,最近Mac mini已出新機,但我一直都在用Mac mini Core duo 1.66版本(已打爆2GB Ram),聽聞CPU是T2300系列,我覺得除了用OSX很好外,裝Vista用就不太行了(我本身因有一隻正版Vista,所以希望不浪費裝入Mac用:P)...所以最近我正考慮換新的Mac mini,聽聞新版的CPU版本是用P7350系列,不知Johnny你會否知道?因為我打過上Apple問,他們也沒人答到我...如果是真的,那絕對值得換機了..

Johnny Chan 說...

Wyler
新的 Mac mini 是使用 Penryn P7350,快去買一台吧!

http://www.everymac.com/systems/apple/mac_mini/stats/mac-mini-core-2-duo-2.0-early-2009-nvidia-specs.html

http://lowendmac.com/mini/mac-mini-march-2009.html

Wyler 說...

看來非常吸引!!而且仲可以行雙芒~Johnny多謝你意見,如果我買左,之後上你個度打爆4G Ram要幾銀??

匿名 說...

3D圖像係最弱果項,係咪因為d software唔支持GPU 3D in virtual machine,事關我睇e-xxxx話最近先至推出支持GPU 3D加速既virtual machine program,而且not for common user

⊆ⓙ⊇ 說...

我用MBP裝win 7 (VMware+bootcamp 2.1 driver) 圖像也是1.0
用bootcamp裝X64 無法正常安裝 查過需要用特別方法刻錄X64 DVD
否則... select cd-rom boot type .....卡死

bootcamp裝X86正常....只是用著MBP裝32 bit...不爽~