2008/01/09

右按 Right Click

大家都知道,Apple 的滑鼠「傳統上」只得一個鍵,並沒有所謂 Left Click 或 Right Click。這樣有一個好處,就是保證不會按錯鍵。記得以前教朋友使用 Mac 時,當我叫他按一下滑鼠上的鍵時,他會很疑惑的望著我,並詢問我:「該按左面的還是右面的鍵」,我總會告訴他:「Apple Mouse 只有一個鍵,你不會按錯的」。

自從 Mighty Mouse 開始,Apple 也開始「順應民意」,加裝了其它輔助按鈕,但其中「右按 Right Click」是預設成「停用」狀態的,即是「左按右按還是只得左按」。

原來不少購買了 Mighty Mouse 的朋友都不知道有「右按」這個功能,還以為 Mighty Mouse 同樣只得一個鍵。若你也想啟動這個「右按」功能,只需到「系統偏好設定」>「鍵盤與滑鼠」,再將「滑鼠」內右面的按鈕設定成「輔助按鈕」就可以了。

P.S. 在 Mac 上要做到「右按」功能其實不一定要 Mighty Mouse,只要按著鍵盤上的 Control 鍵再按 Mouse 鍵,一樣可以得到「右按」的效果。

3 則留言:

匿名 說...

haha, 因為有違反原有設計, 我唸apple一定唔會出一隻有明顯left right click 既mouse.
佢rather用finger detection去detect left定right都唔會出一隻two button mouse...hahah

匿名 說...

So if I enable the right, it seem can work in windows also ?

匿名 說...

無錯. 呢隻 mouse 真係可以係 windows 用到(包括 mightly mouse) 我記得初初入手隻呢隻 mightly mouse 時, 係 mac os 入邊用. 正. d fucntion, hotkey 都唔係 windows 既可以做到... 但因為好多工作仍要用 windows. 所以 dual boot 在所難免, 然後. 發覺隻 mightly mouse 係 windows vista (dual boot) 度用唔到... 攪左一排先後覺要用0000 =.=汗... (如果早 d 搵到呢個blog 就唔駛煩咁耐...) 然後. 又發覺. 好似得一粒制. 用 right click 時. 加埋 ctrl 都唔 work.. 但係, 有時又唔覺意用左 right click... 最後尾先係 windows 入邊發覺... mightly mouse 係有 right click =.= 再然後. 入到 mac 都見到 right click.... (當然. 係 mac 度. 唔係好須要用 right click)