2011/10/13

iOS 5 的中文輸入法驚喜

大家可能都聽過 iOS 5 內置了「速成」輸入法,但它不像「倉頡」或「手寫」等是一個獨立的輸入法,它是寄生在「倉頡」輸入法的選項下,要用「速成」的朋友,不用四處去找「速成」。



「速成」有一個很有趣的英文名,叫 Sucheng。不過,在軟體鍵盤佈局下,有「倉頡」及「QWERTY-中文」,究竟有甚麼分別呢?



以往的「倉頡」鍵盤,就是這個樣子。不知道其他打「倉頡」的朋友覺得怎樣,但我打「倉頡」時,腦中是想起英文字母的,例如我想輸入「陳」,我會想起「NLDW」,若顯示一個這樣的鍵盤,我每次都想著「N 即是弓、L 即是中」之類,輸入速度會減慢很多,最後我選擇了「手寫」。



現在我只要選擇「QWERTY-中文」的鍵盤佈局,我就可以沿用熟悉的英文鍵盤了。


看來 iOS 5 對中文的支援真的進步了很多,大家還需要 Jailbreak 嗎?

5 則留言:

Asa 說...

我買IACCES 黎用倉頡都係因為個ABC倉頡...今次太好了

小奧 說...

正呀喂 !!! lol

Khai Suan 說...

倉頡用戶的佳音,非常好。
用中文碼的keyboard真的不習慣,都看慣了ABC來打字。

匿名 說...

我想問吓個中文輸入法問題, 唔知係iOS5個Bug定只係我部機有事
係咁架, 我set咗UK English, 中文倉頡同筆劃輸入法...咁我用SMS, What's App, FaceBook打字果時, 中文輸入法既候選字區就阻住咗輸入好文字既位置, 你根本睇唔到你打過D咩, 要轉番去英文就睇到, 因為英文冇候選字區, 大家可唔可以睇吓你地部機係咪咁??

Johnny Chan 說...

這應該是 iOS 5 上的 known bug,唯有等更新。