2010/05/22

收集 iTunes 增值咭


Mactivity 售賣 iTunes 增值咭(包括美國、日本)已有多年,近來因為 iPad 的流行,令到 iTunes 美國增值咭的銷量忽然大增。

有部份不方便親身到 Mactivity 的客人,都會先到銀行入數、再由我們把啟用序號電郵給他們。不經不覺,Mactivity 原來積存了不少已給刮掉啟用序號、而又不會有人認領的 iTunes 增值咭。應該怎樣處置呢?

據弗洛伊德稱,小孩在肛門期若得不到滿足,長大後就會有收集癖。可惜,本人除了收集香港特區貨幣外,並沒有收集其它東西的癖好。

如果你有收集 iTunes 增值咭的習慣,歡迎到 Mactivity 免費索取這些已啟用的 iTunes 增值咭。這樣既可以滿足大家,又不會浪費設計精美的 iTunes 增值咭。

8 則留言:

Edmond Lam 說...

最左邊張特別版都有得囉?

Johnny Chan 說...

都唔係好特別丫,有八、九張。不設預留,先到先得。

Jerry 說...

小孩在肛門期若得不到滿足

咩意思阿?? 呢句

Brian 說...

jerry: 呢個係弗洛伊德所提出嘅一個理論。
佢話人嘅成長係會經過幾個唔同嘅階段(口腔期, 肛門期, 陰莖期, 社交期, 性器期),
係每一個階段得到與得唔到滿足,
都會影響佢將來personality嘅發展。

John Lam 說...

宜家仲有冇?

Unknown 說...

请问可否邮寄,收集方支付。

Unknown 說...

请问可否提供邮寄服务,收集方支付。

Johnny Chan 說...

Chris,請電郵查詢。
johnny @ mactivity.com.hk