2010/04/20

Mactivity 也有山寨版

大家認識我嗎?對,我是 Johnny,在 2005 年開始,在九龍旺角區經營一間叫 Mactivity 的 Mac & iPod 服務中心;我也有一個網誌 Activity @ Mactivity,架設在 Blooger 上。

今天有朋友查詢,想了解 Mactivity 是否搬到太古區?是否真的在太古區開了分店?令我一頭霧水。查究之下,原來 Mactivity 也有「山寨版」!最妙的是負責人也是叫 Johnny。


想不到,我的命運跟 Apple 的命運真的如此相似。Apple 推出 iPod、iPhone、iPad 等產品後,不久都會有「山寨版」出現。在 Mactivity 開業四年多後,第一間「山寨 Mactivity」終於出現了。

大家若有時間,不妨打電話給「山寨 Mactivity」的 Johnny,電話號碼是 6255-6552,順道幫我打聽一下他是否也姓陳,以及「山寨 Mactivity」是在康怡商業中心那一個單位,好讓我路經太古區時可以上去探訪一下這位 Johnny @ Mactivity。


最後是本人的聲明(是認真的):

「Mactivity 麥客居」呼籲香港市民提高警覺,留意一個域名為「http://mactivityhk.blogspot.com」的網誌。該網誌與「Mactivity 麥客居」的官方網誌「http://mactivityhongkong.blogspot.com」相似。「Mactivity 麥客居」表明與該網站沒有關係。任何人士若曾向該網站提供其個人資料,或曾透過該網站進行任何交易,應聯絡「Mactivity 麥客居」

P.S. 我把這個「另類 Mactivity」的消息貼出來,是不想有朋友給他誤導引致損失。有鑑於近日留言板有點失控,有網友很「熱衷舉報」別人,甚至留下對方電話。為免引起更多混亂及猜測,逼不得已要實行留言過濾。(2010.4.24)

34 則留言:

Aaron 說...

果位人兄既大名"Johnny"係譯音,正式名稱叫[裝你],我諗多數都係咁。

小物。 說...

無意中找到那位人兄之前的網站~應該就是吧...因為又是寫著「太古MTR A出口 康怡商業中心」
http://appleiphonehk.blogspot.com/
另外又找到一些被那位人兄騙了的人~
http://mobile.uwants.com/viewthread.php?tid=8310175
太可惡了吧....

匿名 說...

此人在最近在 Yahoo! 拍賣網上分別用macprohk/lamon1989/thankgodbless2010/happynew2011 等多個不同賬戶去騷擾別人的拍賣及自己互相托價拍賣,已有很多人被他騷擾及中招,請大家小心!

匿名 說...

Mactivity果然係名牌, 唔通你要(fan柴時)

Eve

匿名 說...

向好的方面看,唔係好野都無人山寨啦 ^_^

匿名 說...

吓!乜嗰個 macprohk 同 lamon1989 係同一個人嚟㗎!
我早排比佢兩個網名的人扯貓尾夾埋害我無咗幾千銀呀.....! 地點都係「太古MTR A出口」呀!
你唔早講!嗚..... 嗚..... 嗚..... 嗚.....

Johnny Chan 說...

多謝咁多位朋友關心及報料,原來有咁多朋友中左招.....咁以後記住「太古 MTR A 出口」呢個暗號。

匿名 說...

最新 update:
又再查獲到此人的2個 Yahoo! 賬戶,以下共有6個
macprohk / lamon1989 / thankgodbless2010 / happynew2011 / macro1975 / logitechhk 等多個不同賬戶去騷擾同行的拍賣及自己互相托價拍賣及互俾好評欺騙別人,已有很多人被他騷擾及中招,請大家小心!
我會繼續追查此人的資料,繼續 update 比大家,等大家唔洗上當。

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
STM 說...

My goodness...

匿名 說...

哈哈! 屌你老母! 個臭祖!

Dennis Cheung 說...

Johnny哥,你個土炮Mactivity 都係抄人地外國 Mactivity.com 架喳喎,做咩咁快五十步笑百步?

Johnny Chan 說...

其實 Johnny Chan 呢個名都係抄賭神。

睇吓 說...

嘩!呢條賤man丫 (我唔想叫佢做Johnny!)!比人起洒佢底就喺度發爛喳,連粗口都出埋𠻹!
我睇完佢個老番blog,又喺uwant睇洒條友的惡行,再喺Yahoo睇洒條友6個分身的互相評價啦! 條友果然係Mac界的無恥敗類!
好在你呢度消息咁靈通提醒大家咋,我會記住「太古MTR A出口」要小心。Johnny哥我撐你呀!祝生意興隆!百毒不侵!小人自有天收!

Juana 說...

嗰山寨仔响人哋個Blog「掉垃圾」好無品!

我認識的Johnny's Mactivity就從來不會欺騙別人,缺點只有一個就是「老實」.

ericlee125 說...

真的是大過份啦~>.<

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

最新update
macprohk / lamon1989 / thankgodbless2010 / happynew2011 / macro1975 / logitechhk/hk.applestore/mac_97771772 /我比尼個人呃過大家一定要小心d

匿名 說...

我都比佢申左我600蚊阿,不過算啦,個600當我做白金啦.
好慘阿,我佢開完機,佢話要整1800蚊波
都低低地既,我老豆去深水x 180蚊就搞點啦
有冇方法可以報到仇阿,好火阿,比佢申過既同志們,一齊想辦法去搞搞條pk啦

匿名 說...

重之一句講晒,真係小心尼個人!!!
你地係uwants睇個d唔算衰,更衰我都試過
如果大家真係比佢呃過,唔好手下留情
大家以後認住尼個人,小小錢都唔好比佢呃到呀!!!!
600白金都唔好比佢,1蚊都唔好蝕比尼個賤人

匿名 說...

想講多一句,如果真係有人比佢呃過錢(我相信比佢呃過嘅人一定唔小),唔好覺得煩唔去報警,對尼d人唔一定可以手軟

Johnny Chan 說...

樓上朋友不用太熱心了,要知道的大家都知道了。不要再刺激人家,否則我的家人又會給問候。我不想又要管理留言喇。

匿名 說...

呢個山寨JOHNNY (62556552) 得罪咁多人.我諗佢遲早比人打, 或者橫屍街頭。比佢騙左錢既善長當做帛金囉,好閒JE。

debbie 說...

我一定一定要再此話俾所有的人聽!!
昨日我本身想搵IPAD,點知上YAHOO SEARCH到那個山寨版的網站,上面有JOHNNY的電話,我CALL左佢,問左詳情,佢話仲有2部,問我要就夜D覆佢,我話要問朋友先,佢不停打黎問我要唔要,到今朝,佢又再打黎,話WIFI版可以幫我JB到用到3G的功能,即上網,但我昨天已跟朋友到先達到問了說冇可能,我沒有理他,依然都話夜D覆佢,佢過左半個中打多2次黎,我唔得閒聽,突然,收到好多人的來電問我IPHONE4賣左未,我真係乜都唔知咁俾人擺左我電話上DCFEVER,剛剛先投訴完,就見到我YAHOO SHOP所有賣哂廣告的POST俾同一個人BID哂!再SEARCH下,就搵到呢個POST,發現原來都係同一人所為CKW1984,thankgodbless2010,真的非常可惡!慶幸的是我沒有幫襯佢!!!!

debbie 說...

昨天晚上凌晨3:00收到匿名電話,又問我有冇IPHONE4,但我覺得把聲係同佢一樣的!佢竟然半夜三更騷擾人,真的很煩惱,報警會有人處理嗎?..

匿名 說...

一於報警啦﹗呢d仆街成日都會用cheap招電話騷擾。警方一定會查到邊個打來,唔好怕呢d人渣.

debbie 說...

但係個版主話警方最多都係備案..唉!真係好想拉左個衰人!!

debbie 說...

佢見到我係網上還擊!不停打黎鬧我!我一陣就去報案!!

Johnny Chan 說...

debbie,有時間上來旺角 Mactivity,一齊研究下有咩可以做下。

debbie 說...

佢恐嚇我,一日見到我網上呢段野,一日唔會放過我!

匿名 說...

條仆街咁驚比人發現報串,就唔好做咁多傷天害理既事﹗遲早比天收。

而且做生意唔係咁做,唔係一定要搵人苯七,咁樣賺左都無命享。

匿名 說...

係呀, 佢真好變態呀, 成日玩電話....我想我都要報警先得!!!

匿名 說...

我也是其中一個受害者~佢依家好煩,死唔斷氣~係咪要報警?

匿名 說...

macprohk= hk.applestore
TEL:65350149
我本來想同佢買MAC軟件,回答要先入數,後發貨,用SMS給了我銀行卡號, 今天催我入數比佢, 我話要再考盧下,就開發用粗口問候我,之後用不停打比電話比我...問候我全家
接著有人用"macprohk" A/C BID 了我全店的產品,另外打電話去我先達格仔店 (我的主頁有留電話)恐嚇,我明天會去報警,