2008/04/20

列印 Parallels Desktop 螢幕畫面

上次在「列印螢幕畫面」介紹過在 Mac OS X 之下怎樣列印螢幕畫面,有朋友問怎樣在 Parallels Desktop 之下列印屬於 Windows 下的螢幕畫面。

其實只要在 Parallels Desktop 的「Actions」選單下選取「Make Screen Shot」,Parallels Desktop 就會產生出一個 PNG 圖像檔並存放在 Mac OS X 的桌面上,十分方便。



同樣在「Actions」選單下,你甚至可以透過「Send Keys」強制 Windows 輸入「Control-Alt-Delete」這個死亡三點式,大家可以試試。

3 則留言:

匿名 說...

原來Parallels 裝唔到中文版office...吁吁~!

Johnny Chan 說...

會不會是內碼問題?可參考這裡

http://mactivityhongkong.blogspot.com/2007/08/parallels-desktop.html

匿名 說...

JOHNNY:

多謝你咁快回應!
在你的網頁學到唔少野,勁有用!!!
對我這個喜歡用MAC的人_真是得益良多!
你要繼續努力,加油!寫多D!

我0念~!應該唔該亂碼問題,之前都跟你講set好左( ^______^ ) Y
因為在Parallels 裝唔到中文版office...但自動幫我轉了英文版!
可能我唔識裝.....又或者SET左D野!有點唔慣!

Mac人