2008/04/28

發腫的 iPod 電池

最近收到一部 iPod nano 需要更換電池的查詢,發覺該 iPod nano 機身腫了很多,拆開一看之下,才知道原來該內置電池已發腫到一個頗嚇人的地步,所以拍下供大家「欣賞」。

跟 iPod nano 的比較,明顯比 iPod 機身要厚很多,若不及早清除此「毒瘡」,真擔心會「谷爆」。


跟正常 iPod nano 電池的比較,也是發腫到得人驚,有沒有衝動「篤」一下?


至於這部換上了新電池的發腫 iPod nano,最終也可以正常操作。

7 則留言:

Unknown 說...

大開眼界

Sonic 說...

很可怕噢~~

匿名 說...

版主你好,好佩服你咁有心推廣 mac,小弟咁多年都係 window 用家,從未用過 mac,用左咁多年都有 D 悶,幾個星期前出左部 macbook 黑版,用落冇咩問題,好快習慣之餘仲覺得相當好用

但係上星期開始有一個好嚴重既問題困擾我,就係個 wifi 好唔 stable,成日斷,一係就好慢,一係就 reconnect 既時候成日話我錯 password,我個 wireless router 係 linksys WRT310N,原先以為係個 wrouter 有問題,但上網睇睇,係 apple 個 official forum,見到似乎係 OSX 既問題,仲要好多人都有相同既問題,唔知你有冇見過類似既問題呢?有冇咩意見我可以點攪呢?

同埋我想加多 1g ram,係咪可以搵你幫手呢?

唔該晒

Nardo 說...

想問下係咩情況之下一部好好地的IPOD會變成咁?
知唔知機主對部NANO做左D咩?

Johnny Chan 說...

bun

多謝支持!Airport 接收問題的是困擾了不少用家,但最奇怪是,不是所有用家都遇到這個情形,我自己的 10.5 就好地地。有朋友說升級到 10.5.2 後有改善,你可以試一試。據說 10.5.3 會針對這問題作出更多的改善,就再忍耐一下吧!至於需要其它的協助,不好意思在這裡談啦,直接電郵給我吧。

johnny@mactivity.com.hk

匿名 說...

Johnny,

好多謝你咁快就覆我, 其實我而家用緊既正正就係 10.5.2, 真係好痛苦, 特登買個 wireless router 就係諗住俾部 macbook 用, 如果要等 10.5.3 就真係唔知何年何月, 最慘係睇 apple 個 forum, 個 case 同我一樣既"受害者"都話 apple 好似仲未承認呢個係 osx 既問題, 咁就真係唔知下一個 upgrade 會唔會有相對應既 fix 啦, 唉......

好, 另外果樣野, 今晚我 send email 問你啦, 唔該晒

匿名 說...

那發腫的電池是原裝的嗎?