2006/12/14

教你用火牛


今次這篇網誌對「大部份」Mac 友可能都是廢話。但事實是,我在 Mactivity 遇到的 Mac 友中,當中有不止一位,在看完我們的火牛之後,都會說:「原來可以咁樣扎住條電線。」

7 則留言:

匿名 說...

Apple的產品是設計中見心思。

匿名 說...

哈,我第一次見到都嚇左一跳!心諗,邊個設計架,簡直係天材啊!佩服!

匿名 說...

我真係見有人唔知可以咁用,其中個位就係我呀哥,佢仲問我個角點解有勾。

匿名 說...

但是我不喜歡這麼作,因為有很多人把那個架子給弄斷了,還有不少人纏的太用力,反而線會有很多不規則的扭曲,不過不可否認,線材的收納,的確很少有看到電腦公司有設計到(當然還是有拉),我還是念念不忘pismo的溜溜球。

Horace Chong 說...

其實火牛仲有其他野架, 果粒大大粒圓形金屬扣唔係淨係俾你扣住個 plug ... 果粒野係水線黎架 ...

Johnny Chan 說...

還有不可不提的,就是插頭位置「橙色燈」代表叉電中,「綠色燈」代表叉電完成。曾有 Mac 友說自己通宵工作後正在亮著橙色燈,不是「自己人」真的不知他說甚麼!這個會變色燈號的設計,好像還未在其它電腦上見過。

匿名 說...

個火牛仲可以換plug,
有需要時可以用長的電源線
唔想比長電線廛住可以換三角插
仲有mac連火牛係 "universal" 110V又得, 220V都得.