2006/12/01

告別女人街


不經不覺,Mactivity 正式開業至今已差不多一年了,記得很久前看過一些統計數字,原來有超過 30% 新成立的公司在頭一年內結業(我記得公司樓下就有一間食肆在幾個月內出現及消失)。有賴各方好友的支持,Mactivity 總算捱過起步的第一年,如果有時間一定會寫一寫這一年來的感想。

今次想告訴大家,因為業務轉型的關係,我們要遷離位於「女人街」的家了,新的家位於隔鄰人來人往的「西洋菜街」行人專用區,公司樓下還有知名的 California Fitness 健身中心。下次來找 Mactivity 時,記得不要轉入「女人街」了。

新地址
九龍旺角西洋菜街 1A-1K 百寶利商業大廈 10 樓 1009 室

順帶一提,Mactivity 的新網頁也於同日推出,希望大家會喜歡這個新版本的網頁。因為新網頁仍是由不懂美術的本人一手包辦,所以還是一貫的「平實」,不會有令人賞心悅目的視覺及聲音效果,但卻加入了不少的「Mac 友心聲」。在此要特別多謝這些在百忙中抽空寫下他們對 Mactivity 意見的朋友。

7 則留言:

匿名 說...

恭喜恭喜!請繼續努力!如無意外我呢個月會帶我brother上黎買機!到時見!

匿名 說...

我係阿輝,MACBOOK今日到手,全公司同事驚呼不絕,上個禮拜先買O左部三松TABLET O既同事慘被恥笑 :>
新MAC尚有好多未體會,以後多多指教

匿名 說...

恭喜晒 ^^
我會keep住去睇你個網站架 =]

BY:
R.

Johnny Chan 說...

Rheuter
多多支持,希望到時幫到你兄弟。

叫你太太帶部機返公司踩一轉,連佢D同事都會嘩嘩兩聲!

匿名 說...

恭喜恭喜!
Fully Support!

Cheers!
Risin'sun

匿名 說...

新地址好呀,我做完gym就可以上黎,又可以帶D師兄上黎睇下的mac機,因為好多都唔知乜野係mac 機!

記得整返個大大個招牌係lobby bor !

Johnny Chan 說...

R. , Sun, Kris
多謝支持!呢幾日生意無乜點跌都算還得神落。
至於整 Lobby 招牌呢,我真係完全唔知點做好,有無朋友可以幫手?:)