2006/12/06

Apple 真的不喜歡 Microsoft

很多 Mac 友都不太喜歡 Microsoft,總覺得 Microsoft 很多東西都抄 Apple,但都無可避免地要用 Microsoft 的產品,例如 MSN Messenger、Microsoft Office 等。在 Mactivity 尚有另外一件 Microsoft 產品,便是 XBOX 電視遊戲機。

該 XBOX 原本是放置在我家中的,但因為「Mactivity 是我家」的關係,半年前我便替他申請移民,到了 Mactivity 定居。這件 Microsoft 產品在我家中居住時一切都相安無事,但一到了充滿 Apple 產品的 Mactivity 就出現毛病,On/Off 掣忽然失靈,而 Eject 掣竟變成 On/Off 掣。還好啦,可以開機熄機就可以啦,雖然十次中有五次是不能成功開機,這點相信帥哥 A 君最為清楚。

到了搬公司前夕,這部 XBOX 的病情竟然變得更嚴重,開機時原來的綠色燈今次變成紅色燈,電視畫面還出現多國語言(又係抄 Apple?)要我聯絡 Microsoft 客戶服務部門。

趁著三大電視遊戲機都準備就緒,本來想替 Mactivity 添置一部新的遊戲機吧。但 XBOX 360 看來跟 Mactivity 的八字不太兼容,PS3Wii 則還在炒賣階段,「炒賣活動」對一個生意人只會是賺錢商機,又怎會買一部「貴機」來自用?那怎算好?PS3 及 Wii 的價格何時會回落?

5 則留言:

匿名 說...

買 Wii 啦,第時可以同你 onine 打機!

Johnny Chan 說...

Herman
我仲諗緊買部 LCD 電視定買 Projector 玩。好驚支棍會打爆塊 LCD......呢個又係唔買住籍口呢,搬公司洗左好多......

匿名 說...

哈~~ 支持wii !! ~~


不過玩個陣最好搵野遮遮d mac仔mac女, 如果唔係一下飛埋去...................


小檯燈好危險呢 ~~

Johnny Chan 說...

嘈音倒不是太大問題,反正不是長期開。
據聞 Wii 現在炒價是 $2200,又好似唔係咁貴......

匿名 說...

白爛王... 看雜誌話 PS3 只係熱爆, 但還是超安靜啊 (比 wii 更安靜)

不過, 360 就真係嘈爆啦.