2006/10/05

Mac 不行?還是你不行?

我是一名 Mac 友,但身邊使用 Windows 的朋友也不少。很多時都聽見他們說:Mac 不行!

記得不久前,公司要搞一些關於網絡的設定。有一位自稱電腦知識十分高明的朋友剛巧在場(即是擁有一大堆甚麼 MCSECCNA 等專業證書的人),而我又有其它事忙著,於是就將有關網絡設定的工作交給他了。誰不知他在 Mac mini 面前搞了大半小時,還是不得要領。到最後,他用一句「我不懂用 Mac」就算是向我交待了結果。

我的 Mac mini 因為安裝了 Boot Camp,於是我就將 Mac mini 進入了 Windows XP 模式,繼續由這位電腦高手自由發揮。Windows 應該是這位朋友最擅長的吧?半小時又過去,結果仍是一樣,今次他用一句「行 Boot Camp 的 Mac 不是真正的 PC 電腦」來解釋他的失敗。

這個時候,我就將一部「真正」的 Windows 電腦交給他,請他再幫忙一下。誰不知半小時又過去了,看著他滿頭大汗,聽著他不斷喃喃自語,結果卻仍然是一樣。心想這位電腦高手今次總不會說「我不懂用 Windows」吧?

那究竟是 Mac 不行,還是他自己不行?也許我們都習慣將失敗原因推給別人,但說到底,導致失敗的原因很多時也是自己的問題。

6 則留言:

Horace Chong 說...

呢個諗法幾新鮮. 就好似我要攪同事 D PC 攪唔掂 ... 我依家會盡量少講 PC 唔掂呢類說話避嫌 ...

除非同事們親自問我有冇其他解決辦法, 到時我就會話俾佢聽佢地需要既係一個解決到問題既 OS ... 唔係一個失驚無神要你裝餐飽既 ... Windows.

匿名 說...

呢個根本唔關個OS得唔得ge問題, 可能筆者所託非人, 搵左個只係死背pass paper 而冇實戰經驗 ge 所謂MCSE, CCNA 之後.
如果單馮咁case又話 windows 點唔好點衰筆者應該對PC, 對 windows 都幾有偏見.
調轉頭如果筆者搵一個自稱mac機ge專家去SET UP一個只有MAC機ge network 或者一個同時有PC 同埋MAC機 ge network 而咁啱個專家又set up 唔倒個network, 唔通我又話: MAC 機好難set 野, MAC 機唔好用咩!

Johnny Chan 說...

樓上的朋友想多了,我是出了名的「溫和派」,怎會對 PC 有偏見?我只想說很多人都用「我唔識用 Mac」作為一個掩飾自己無料到及好讓自己下台的藉口。

匿名 說...

一向都知0的乜乜物物 mcse, ccna 都只係死背 multiple choice 0既答案...上去試場按兩按又出張紙話你係 "certified xxxx engineer"...就係咁...香港就多0左一班沽名釣譽尸位素餐0既 IT 人...周身 cert 但係實戰經驗零...見真章0個陣咪知囉...

好似我公司咁...個 IT 仔都係呃飯食...話識呢樣識0個樣講到尾其實都只係一個 ssp 砌機仔...無啦啦 upgrade windows server + exchange server 攪到 mac 機 send 唔到 email...就係等佢睇 user manual 等到火都0黎...卒之自己搵個解決辦法攪掂都唔駛話佢知...

小弟都係讀 IT 出身...不過慶幸畢業以0黎都係做設計...唉... @_@

匿名 說...

疫情通報

社會在變,人類受到傳染(變異狂犬病病毒)變異退化,

繁殖到第三代雜種怪物牛狗特徴顯露可怕。

人類被設置太多不安定的因素及困擾,

被外在發生的表面事物所吸引。

導致人類時代滅絕!

http://groups.msn.com/m8d1c0luvi99siulbj7n36p1o4

Johnny Chan 說...

樓上的疫情通報跟 Mac 沒有多大關係吧?會不會是錯放了地方?